قصص سكس خطيبي المعرص

قصص سكس

تجاه الباب ومسكت زبه وقعدت امص فيه لحد لما اتفاجأت ان الواد غرقني لبن وغرق صدري ووشي وبعدين رفع هدومه وخرج وانا لبست وخرجنا انا وصلاح، اول لما دخلت البيت دخلت اخدت شاور وارتحت شوية وبالليل اكلنا وحكيت لماما على اللي حصل بس مش كله طبعا.


وهننزل بعد يومين كده للفستان مخصوص واني هاخد فريدة معايا عشان تقولي ذوقها بردو وبعدين ماما قامت تنام وانا روحت مقربة من فريدة وقلتلها سيبك بقا من اللي انا حكيته لماما ده، فريدة : منا كنت حاسة بكده اكيد عملتوا حاجة انتي والاستاذ خطيبك، انا: بصي بقا يا وسخة متنسيش نفسك واللي اتفقنا عليه، فريدة اتنفضت من الكلمة وتحس انها فاقت كده وكانت ناسيه.


انا: قومي كده يا عسل اقلعيلي الاندر بتاعك والبنطلون بتوع البيجاما دول و تعالي احكيلك وانتي بتلعبي في كسك، مسكت بنطلون البيجاما من الجانبين ونزلته شوية بشوية وقلعته خالص، انا : اووووف يخربت جمال كسك، فريدة مستسلمة خالص ليا ومش بتنطق كلمه؛ روحت مسكت ايديها اليمين وحطيتها على كسها وقلتلها تلعب في زنبورها وانا بحكيلها كل الي حصل معايا اليوم ده من طأطأ لسلامو عليكو.


وفريدة بتسمعني وهي متخدرة وفي عالم تاني خالص وبدأت تتأوة وانا لقيت نفسي بنزل بين رجليها وبقرب من كسها وبقولها، انا: دا صلاح لو شاف كسك ده مش هسيبك غير لما يفشخك، لقيت فريدة بتتأوة بصوت عالي ولقيت نفسي نازلة لحس في كسها، قعدت الحس زي المجنونة في كسها لحد لما البت ماتت من الهيجان وجابت كتير في بوقي.


سيبتها وقعدت جنبها على الارض مش قادرة انا كمان وعايزة اتناك بأي طريقة وفريدة مش قادرة تتحرك حتي عشان تريحني حتى؛ ملقتش قدامي غير اني اتصل بصلاح فاخدت موبايلي ودخلت الاوضة وقلعت ملط ونمت على سريري واتصلت بصلاح.

انا : صلاح حبيبي نمت

صلاح : لا يا حبيبتي انا على السرير كنت لسه هنام

انا: وانا كمان على السرير يا حبيبي بس مش عارفة انام محتاجة ليك اوي

صلاح : وانا كمان كنت لسه بفكر فيكي يا فيري قلبي انا

انا: بتفكر فيا ولا في اللي حصلي النهارده

صلاح : الاتنين يا قلبي انا مش عارف ازاي قدرت اسيبك من غير ما انيكك النهاردة وافتحك يا فيري

انا: اووووف صلاح انا مولعة اصلا وكلامك ده بيزود الهيجان اوي


صلاح : متهيجي يا حبيبتي واقلعي والعبي وانا بكلمك

انا : منا قالعة ملط يا حبيبي

صلاح : اووووف دا انتي جاية جاهزة يا حبيبتي

انا: بقولك مولعة مولعة اااااه

صلاح : اختك فريدة المزة فين

انا: لسه سيباها برة وحكيتلها كل حاجة حصلت والبت ولعت وقعدت تلعب في كسها اووووووف

صلاح : يعني انتي سيباها قالعة برة دلوقتي

انا: ايوة يا حبيبي منا مولعة عشان كده البت كسها هيجني اوي يا صلوحه

صلاح : كانت لابسة كلوت لونه ايه؟

انا: احمر احمر يا صلاح زي كسها

صلاح : يخربيتك انتي واختك انا زوبري مبقاش قادر وامك فين


انا : امي دخلت نامت من شويه

صلاح :وحماتي لابسة كلوت لونه ايه؟

انا : كانت بتغير من شوية وشوفتها كانت لابسة كلوت اسود يا حبيبي

صلاح : اووووووف يعني انا دلوقتي عارف لون كلوت حماتي وهي نايمة ولون كلوت بنتها فريدة كمان اووووووف على الهيجان لو كانو قدامي دلوقتي كنت…..

انا : كنت ايه؟

صلاح : كنت يعني عملت حاجات بس مش عايز اقول عشان متزعليش

انا : قوووول يا حبيبي كنت هتعمل ايه في حماتك اللي لابسة كلوت اسود؟

صلاح : كنت هفشخها هي واختك فريدة وانزل لبني في كسهم قبل كسك يا حبيبي


ونزلت لعب في كسي بايدي هريته دعك وانا بتفكر كل حاجة حصلت وصلاح نازل لعب في زبه وهو بيكلمني لحد لما ارتحنا وقفلت وقمت اشوف فريدة احسن البت تفضل قاعدة كده وماما تصحي ونتفضح؛ لقيت فريدة لسه زي ماهي قعدة ملط من تحت.

انا: انتي يا بت انتي لسه ملبستيش ليه؟

فريدة : مقدرش اقوم يا فريال غير لما تقوليلي عشان متزعليش مني

انا : تعجبيني ايوة كده؛ بس قومي يلا خديلك شاور ونامي عشان هاخدك معانا بكره


وهي قايمة روحت لسعاها على طيزها العريانه بكف ايدي البت اتنفضت مكانها وراحت على الحمام وانا دخلت انام، تاني يوم صحيت اخدت شاور وفطرنا وعملت شغل البيت وماما قالت هتروح السوبر ماركت تجيب حاجات.

انا: ماما خرجت يا فريدة عايزاكي تقلعي ملط وانتي قاعدة بتذاكري

فريدة : كده مش هركز في المذاكره

انا: ياختي مش مهم تركيز المهم تنفذي اللي بقولوا

فريدة وقفت مكانها وقلعت كل هدومها ملط وقعدت على المكتب تذاكر وقلتلها تقوم تلبس عشان منتأخرش على صلاح وعشان نلحق نلف على محلات الفساتين

فريدة قالتلي في حاجة بخصوص اللبس ولا ايه؟

انا : اه البسي جيبة من غير كلوت


فريدة : والناس طيب ممكن يلاحظوا

انا: منا عايزاهم يلاحظوا ويتحرشوا كمان واولهم صلوحتي هعرفه اول منتقابل معاه انك مش لابسة كلوت

فريدة : اوووف لا بلاش يا فريال هتكسف اوي منه وانا ماشية معاكم وبعدين يقول عليا ايه

انا: هيقول عليكي شرموطة وهيتحرش بيكي وهتسيبيه يلمسك ويقفش في بزازك وطيزك كمان عاجبك ولا مش عاجبك يا وسخة؟


فريدة كانت على اخرها ولقيت كسها بيلمع عرفت انها سايحة ونايحة خالص من كلامي

سيبتها وروحت البس وناديت عليها وقبل ما نخرج من باب الشقة قلتلها

انا: ارفعي كده الجيبة فرجيني وانتي مش لابسة كلوت

فريدة رفعت جيبتها قدامي ومنظر البت تتاكل وهي واقفة رافعة جيبتها قدامي وملط من تحت

نزلنا انا وفريدة اختي لقينا صلاح مستني تحت واول ما اتقابلنا قربت من ودانه وقلتله

انا: على فكرة فريدة مش لابسة كلوت

صلاح : اووووف يخربيتك ولعتيني من اولها

ولقيت عنيه بتلمع وبيبص على فريدة اكنة عايز ياكلها لا ياكلها ايه اكنة عايز يركبها هههههه

ركبنا تاكسي وروحنا عند شارع فيه مجموعة محلات ملابس كويسة وفساتين


انا : بصي يا فريدة احنا هندخل المحل ده وتقيسي الفستان ده

فريدة : نعم انتي بتقولي ايه وهلبسه ازاي ماما مش هتوافق وقرايبنا والناس اللي هتكون في الفرح

انا: يا وسخة افهمي احنا هندخل نقيسه وتتشرمطي شوية بس فهمتي

صلاح : اوووف على افكارك يا فيري دا انتي فظيعه

انا : احنا هندخل جوة وهنقول انك انت خطيب فريدة عشان لما تقيس تعرف تدخل انت تشوف عروستك حلوة ولا لا في الفستان

فريدة : يالهوي لا كده كتير يا فريال

انا : اخرسي يا شرموطة انتي دا انا هقلعك ملط قدامه كمان مش هيبقا الفستان بس اصبري عليا بس


ودخلنا المحل وفعلا اخدنا الفستان ودخلت مع فريدة وقلعتها ملط ولبستها الفستان وبعدين ناديت على صلاح وقلتله تعالي شوف شكل الفستان على خطيبتك واول ما صلاح دخل كان هيموت من المنظر لان فريدة كانت حلوة اوي في الفستان فعلا، انا: لا مش حلو يلا اقلعي والبسي هدومك.


لقيت صلاح دخل ومسك فريدة وهي ملط وزنقها في الحيطة وطلع زوبره من البنطلون ونزل زنق في طيز البت لحد لما جاب لبنه وفريدة مستسلمة خالص وانا كنت على اخري لدرجة اني حسيت ببلل نازل بين رجليا لاني مش لابسة كلوت انا كمان.


وبعدين طلعت مناديل من شنطتي ومسحت طيز فريدة وساعدتها في لبس هدومها ومشينا روحنا عند المحل بتاع المرة اللي فاتت ودخلنا؛ الراجل اول لما شافني وقف من مكانه وطبعا زوبره وقف هو كمان.

انا: على فكرة الفستان بتاع امبارح هيطلع من عيني هو انا ممكن اقيسه تاني عشان اقتنع؟

هو : طبعا اتفضلي

لقيت فريدة سبقاني على جوة وصلاح وقف جنب الكاشير

انا: هو ممكن حضرتك تيجي معانا لان اختي مش بتفهم في تظبيط الفساتين كويس و الفستان كان واسع شوية من عند صدري


الراجل قال طبعا وشال الفستان بنفسه ودخل معايا ووقف قدام الاوضة بتاعت القياس ودخلت انا وفريدة وقلعت ملط ولبست الفستان وناديت عليه ودخل عليا واول لما دخل شاورت لفريدة تطلع برة وخرجت فعلا وراحت عند صلاح وقفت جنبه وكنت موصياها تقوله كلام وتحكيلي قالها ايه عشان اهيج واتمتع ولما روحنا البيت فعلا حكتلي اللي حصل لما راحت وقفت جنبه

الاول هقولكم المشهد اللي حصل برة بين فريدة وصلاح

فريدة : الراجل جوة مع خطيبتك

صلاح : هي لابسة الفستان على ملط برده؟

فريدة : يعني هو ده اللي فارق معاك اصلا الراجل زمانه بيظبطها يعني زمانه بيمسك بزازها وطيزها وانت واقف هنا

صلاح : اوووف زوبري هينزل تاني

فريدة : مش كفاية اللي نزلته على طيزي هو لسه فيه تاني؟

صلاح : لسه ولسه ولسه اختك بتخليني مولع من اللي بتعمله

فريدة : هي بتعمل بس دي زمانها بتتناك جوه دلوقتي

صلاح : انتي بتقولي ايه؟


فريدة : ايوة خطيبتك بتتناك جوه هي قالتلي كده انها هتطلع مش بنت من جوه

صلاح وشة جاب الوان وفضل واقف مكانه زي الصنم لحد لما لقي الراجل خارج من عندي وبيعدل هدومه وعرقان خالص وراحل يدخلي وهو معدي جنب الراجل قالة في ودانه

هو : متقلقش انا عملت الواجب خلاص يا باشا وشرف خطيبتك هتلاقية جوة على منديلي

صلاح منطقش ودخل جوه لقاني بلبس وماسكة في ايدي منديل عليه دم وبقوله

انا: شرفك اهو يا وسخ يا ديوث خلاص اتفتحت يا خول يا مره


المهم لقيت صاحب المحل جايب فستان تاني كويس على ذوقه وقدمه هدية ليا مقابل فض بكارتي واخدناه ومشينا واحنا مروحين صلاح منطقش كلمة ووصلنا واول ما طلعت البيت قلعت ملط ونمت على السرير واتصلت على صلاح كتير مش راضي يرد؛ روحت فاتحة الماسنجر وصورت كسي صور كتير وطيزي كمان لان الراجل ناكني منها مرحمنيش وبعدين بعتهم لصلوحتي وكتبتلة الرسالة دي.


حبيبي يا صلوحتي انا مش عارفة حصل ده ازاي بس كنت هايجة اوي اوي وعايزة اقدملك هدية كبيرة ملقتش احسن من اني اتفتح من حد غيرك يا قلبي وعشان ضميري بيأنبني اوي لازم احكيلك اللي حصل؛ ما انت حبيبي وخطيبي وجوزي المستقبلي.


بص يا قلبي انا لبست الفستان وبعدين الراجل دخل لقاني كده كان هيتجنن؛ اديته ضهري ووقف ورايا وقالي فعلا بزازك مش مضبوطة في الفستان؛ قلتله اسمها صدري ايه بزازك دي عيب كده؛ قالي طب ما توريني صدرك كده وانا اقولك بزاز ولا صدر؛ وراح شادد الفستان معري بزازي ونزل تقفيش فيهم وتفعيص وانا موت يا صلاح خطيبتك ماتت من الشهوة في ايد الراجل وهو ماسك بزازي بيقطعهم وراح شادد بقيت الفستان قلعني ملط في ايده يا حبيبي.


ولقيته راشق زوبره في طيزي وقعد يقولي طيزك ملبن لازم ابدا بيها وخلاني أفنس طيزي واسند على الكرسي على ايديا وبل صباعه يوسع خرمي وفضل يحاول لحد لما دخل زوبره في طيزي يا قلبي؛ طيز خطيبتك اتركبت واتناكت يا صلاح حتي شوف الصورة اللي بعتهالك لخرمي.


والراجل الوحش مش يكتفي بكده لا دا راح رماني ونيمني على الارض وفشخ رجلي ودخل زوبره في كسي وفضل ينيك وهو بيرضع في بزازي يا صلوحة وفتحني وبقيت مش بنت يا صلوحه؛ خطيبتك اتناكت يا صلاح وبقيت شرموطة رسمي.

تعليقات